Vodimo Vas na putovanje u Dubai, jedan od sedam emirata, poznat po luksuznom šopingu, modernoj arhitekturi i noćnom životu.
Dubai je danas jedna od najmodernijih i najaktuelnijih turističkih destinacija zahvaljujući brojnim atrakcijama kao što su Burdž Kalifa (Burj Kalifa), koja je ujedno i najviša zgrada na svetu, Burdž Al Arab (Burj Al Arab), ostrvo The Palm, Dubai Mall, najveći tržni centar na svetu.
Iskoristite priliku da se sunčate i kupate na Džumeira plaži (Jumeirah beach) na kojoj su smešteni i neki od najekskluzivnijih hotela.
Primer ponude za individualno putovanje u Dubai možete pogledati u nastavku, a za više informacija nas kontaktirajte putem mejla ili telefona, a naši agenti će se potruditi da Vam kreiraju letovanje ili medeni mesec iz snova.
Avio prevoz na relaciji Beograd - Dubai (direktan let)
Avio prevoz na relaciji Dubai - Beograd (direktan let)
Hrana
5 ×
Doručak (buffet)
Nije uključeno
Taksa na noćenje
transfer na relaciji aerodrom-hotel-aerodrom
Predstavnik na destinaciji
Smeštaj
IntercityHotel Dubai Jaddaf Waterfront Hotel
Ovo je primer smeštaja koji možete da očekujete. Stvaran smeštaj može biti drugačiji, ali sličan u onome šta pruža.
Nudi smeštaj za sve tipove gostiju.Sa restoranom koji nudi noćenje sa doručkom, polupansion ili pun pansion, besplatnim privatnim parkingom, bazenom na otvorenom i fitnes centrom. Hotel u svom sastavu ima animacijski centar koji će svakako biti zanimljiv najmlađim gostima.
Ibis Styles Dubai Jumeira
Ovo je primer smeštaja koji možete da očekujete. Stvaran smeštaj može biti drugačiji, ali sličan u onome šta pruža.
Hotel se nalazi nedaleko poznatog Sheikh Zayed Road – a, glavnog puta u gradu pomoću kojeg se lako povezuje sve bitne tačke grada. Od međunarodnog aerodroma u Dubaiju hotel je udaljen 12 kilometara.
Plaža La Mer udaljena je oko 2 km od hotela. U pitanju je čitav kompleks sa mnoštvom sadržaja za decu i odrasle i sa puno restorana i barova.
Pored recepcije sa dvadesetčetvoročasovnim rednim vremenom, gosti mogu koristiti unutrašnji bazen, fitnes centar, usluge masaže (uz doplatu), usluge spa centra (uz doplatu), menjačnicu, restoran. Wi-Fi internet konekcija dostupna je u celom hotelu i besplatna je. Hotel pruža noćenje sa doručkom, polupansion i pun pansion.
Sve sobe su komforne i moderno opremljene i imaju kupatilo (fen za kosu), klima uredjaj, telefon, mini bar, LCD TV, WiFI (besplatno), elektronski sef, presu za peglanje. Standardne sobe velicine su 32 m2 i sadrže francuski krevet ili dva, standardna, odvojena kreveta.
Rove City Walk Hotel
Ovo je primer smeštaja koji možete da očekujete. Stvaran smeštaj može biti drugačiji, ali sličan u onome šta pruža.
Hotel Rove City Walk se nalazi u Dubaiju i nudi restoran, fitnes centar i bar. Tržni centar City Walk je udaljen 200 metara.
Sve hotelske sobe imaju radni sto i flat-screen TV. Sobe u objektu Rove City Walk uključuju sopstveno kupatilo sa tušem i fenom za kosu, a iz soba se pruža pogled na grad. Smeštajne jedinice su klimatizovane i imaju garderober.
Dostupni su i sadržaji pogodni za porodice, kao što su povezane porodične sobe, prostor sa video-igrama, konzola za video-igre, stoni fudbal i stoni tenis, kao i veliki bazen na otvorenom. Osim toga, na raspolaganju su vam dnevni restoran, skladište za prtljag, besplatan samouslužni parking i samouslužna perionica veša.
Tržni centar Dubai Mol i Burdž Kalifa se nalaze na 3 km od hotela, a do Fontane u Dubaiju ima 4,2 km. Coca Cola Arena je udaljena 200 metara. Najbliži aerodrom je Međunarodni aerodrom Dubai, koji se nalazi na 14 km od objekta Rove City Walk.
Park Regis Business Bay Hotel
Ovo je primer smeštaja koji možete da očekujete. Stvaran smeštaj može biti drugačiji, ali sličan u onome šta pruža.
Hotel Park Regis Business Bay nudi smeštaj za sve tipove gostiju.Sa restoranom koji nudi noćenje sa doručkom, polupansion ili pun pansion, besplatnim privatnim parkingom, bazenom na otvorenom i fitnes centrom, na 3 km od Burdž Kalife.
Gostima ovog objekta na raspolaganju su: standarne sobe, porodične sobe, deluxe sobe, junior suite sobe, deluxe sobe sa pogledom na Burj Khalif-u, panoramic soba i terasa za sunčanje.
Smeštajni objekat ima recepciju koja radi non-stop, poslugu u sobi i menjačnicu.Sve smeštajne jedinice sadrže klima-uređaj, flat-screen TV sa satelitskim kanalima i kuvalo, bide, fen za kosu i radni sto. Hotelske sobe uključuju pogled na grad i sopstveno kupatilo sa tušem i besplatnim toaletnim priborom. Svaka soba objekta Park Regis Business Bay opremljena je prostorom za sedenje
Marina Byblos Hotel
Ovo je primer smeštaja koji možete da očekujete. Stvaran smeštaj može biti drugačiji, ali sličan u onome šta pruža.
Hotel se nalazi u luksuznom delu grada Jumeirah Beach Residens i Dubai Marina. Udaljen je svega 5 minuta hoda od najpoznatije plaže Jumeirah Beach i Marina šetališta sa prodavnicama, restoranima i kafeima. U neposrednoj blizini hotela se nalazi metro stanica, kojom se lako stiže do tržnih centara Emirates Mall, Dubai Mall i najviše zgrade na svetu Burj Khalife. Ibn Battuta Shoping Mall, nalazi se na oko 4 kilometara od hotela. Hotel poseduje 184 elegantno i moderno opremljene sobe. Svaka soba u svom sastavu ima LCD TV, elektronski sef, mini bar (naplaćuje se sve iz mini bara), klima uređaj, aparat za čaj i kafu, telefon, fen za kosu, bademantil i papuče. Pored glavnog restorana u kome se služi doručak na bazi švedskog stola, hotel poseduje i nekoliko restorana i barova. Sa terase krova hotela, gde se nalazi bazen, pruža se divan pogled na Marinu. Hotel poseduje i SPA centar i biznis centar (gde se internet može koristiti uz doplatu). Gosti hotela se mogu kupati na javnom delu plaže Jumeirah, ali ako se koristi privatna plaža nekog drugog hotela u ovom delu grada mora se doplatiti, a cena zavisi od hotela do hotela. Hotel ima obezbeđen transfer do plaže Jumeirah Beach Park za koju se plaća ulaz.
Adresa
Al Hubob St - Dubai Marina - Dubai - United Arab Emirates
Gevora Hotel
Ovo je primer smeštaja koji možete da očekujete. Stvaran smeštaj može biti drugačiji, ali sličan u onome šta pruža.
Hotel Gevora je najviši hotel na svetu. Hotel raspolaže sa 528 soba, od luksuznih soba do dvosobnih apartmana koji imaju sve neophodne sardžaje kako će zadovoljiti želje i potrebe modernog putnika. Hotel ima 5 restorana u kojima će biti zadovoljena sva čula ukusa bilo kog tipa gosta. U svom sastavu ima bazen na otvorenom, dečiji bazen, đakuzi na krovu samog hotela, kao fitnes centar.
Hotel Indigo Dubai Downtown, an IHG Hotel
Ovo je primer smeštaja koji možete da očekujete. Stvaran smeštaj može biti drugačiji, ali sličan u onome šta pruža.
Hotel Indigo Dubai Downtown, an IHG Hotel, prvi boutique hotel u Ujedinjenim Arapskim Emiratima se nalazi u Dubaiu na samo 1,6 km od poznatog trgovačkog centra Dubai Mall i 14 km od najbližeg aerodroma. Hotel: besplatan Wi Fi, bazen, besplatan parking, bar, besplatan parking. Hotel ima 4 “a la carte” restorana, a Open Sesame se posebno izdvaja jer nudi i uslugu na bazi švedskog stola gde gosti mogu uživati u čarima mediteranske i bliskoistočne kuhinje. U večernjim satima gosti hotela mogu uživati u restoranu Off The Wall gde mogu večerati, opustiti se uz koktel i prepustiti se čarima azijske kuhinje. Recepcija hotela radi 24h, a hotel u svom sastavu ima menjačnicu, uslugu konsijerža kao i ostavu za prtljag.
Wyndham Dubai Marina Hotel
Ovo je primer smeštaja koji možete da očekujete. Stvaran smeštaj može biti drugačiji, ali sličan u onome šta pruža.
Wyndham Dubai Marina je otmeni hotel sa zadivljujućim pogledom na Arabijsko more i marinu u Dubaiju. Tramvajska i metro stanica JLT nalazi se na samo 10 minuta hoda od hotela i obezbeđuje veze sa najvažnijim poslovnim četvrtima, tržnim centrima i čuvenim atrakcijama Dubaija. Besplatan bežični internet dostupan je u celom objektu.
Hotel obuhvata 486 klimatizovanih soba koje poseduju prostor za sedenje, flat-screen TV, mini-bar, radni sto i sef. Sadrže kupatilo sa tušem, kadom i besplatnim toaletnim priborom.
Hotel nudi 4 izuzetna ugostiteljska objekta, uključujući 2 restorana, 2 bara i kafe salon.
U restoranu Range na raspolaganju su bar i roštilj, a restoran Esssence služi obroke tokom celog dana. U osvežavajućim pićima gosti mogu uživati u kafeu Azur, smeštenom u salonu u lobiju. Posluga u sobi je dostupna non-stop.
Gosti se mogu opustiti u hotelskom spa centru, sauni i parnom kupatilu. Na raspolaganju su takođe teretana i otvoreni bazen. Hotel Wyndham Dubai Marina nudi i poslovni centar, suvenirnicu, menjačnicu i uslugu konsijerža.
Aerodrom Dubai udaljen je 30 minuta vožnje. Usluga parkiranja vozila dostupna je na licu mesta.
Adresa
Wyndham Dubai Marina - 394 Al Seba St - Dubai - United Arab Emirates
Atlantis The Palm 5
Ovo je primer smeštaja koji možete da očekujete. Stvaran smeštaj može biti drugačiji, ali sličan u onome šta pruža.
Hotel se nalazi na Palmi i svakako predstavlja najpoznatiji hotel ovog ostrva. Međunardni aerodrom udaljen je oko 30 km od hotela.
Gostima je na raspolaganju privatna, peščana plaža, kao i ležaljke i suncobrani.
Najpoznatiji su svakako avantura i akva park, kao i akvarijum gde su mogu videti brojne vrste podvodnog sveta. Uz ove atrkacije, gostima su na raspolaganju: veliki bazen, mogućnosti za sportove na vodi i plivanje sa delfinima (uz doplatu), veliki broj restorana mediteranske, azijske, italijanske, američke ili arapske kuhinje, nekoliko barova, klub na plaži, spa i fitnes centar (uz doplatu), teren za kuglanje (uz doplatu), teren za tenis (uz doplatu) animacija za decu i klub za tinejdžere, suvenernice i butici, animacija za odrasle.Sobe u našoj ponudi su prostrane i veličine su oko 45 m2. Sve imaju: pogled na more, balkon, besplatnu Wi-Fi internet konekciju, toaletni pribor, bademantile i papuče, sef, mini-bar (uz doplatu), LCD TV, prostor za sedenje, ketler i pribor za spremanje kafe ili čaja.
Ovo je primer smeštaja koji možete da očekujete. Stvaran smeštaj može biti drugačiji, ali sličan u onome šta pruža.
Ovaj luksuzan hotel sa 5 zvezdica smešten je u Dubaiju na plaži Jumeirah, udaljen je 15km od centra i 27km od aerodroma. Nalazi se na sopstvenoj plaži dugoj 900m. U njegovoj neposrednoj blizini se nalaze i neki od najpoznatijih tržnih centara Ima preko 19 restorana, kafea i barova, 6 bazena (uključujući i dečji), osvetljeni teniski tereni, jedan višenamenski teren, šest skvoš terena, ulaz u akvapark Wild Wadi za vreme boravka (preko 30 atrakcija), Talise spa centar (saune, sobe za masažu, razne vrste masaža i tretmana za negu lica i tela, aromaterapija, djakuzi, parno kupatilo, bazen za ronjenje, manikir i pedikir), ulaz u tinejdžerski klub Hub, Talise fitnes sa najsavremenijom opremom, dečji klub Sinbad's, novine i časopisi, usluga transporta, taksi, limuzina, biznis centar, iznajmljivanje jahti, fudbal na plaži, sportovi na vodi (windsurf, skijanje na vodi, jedrenje, banana, kajak, podvodni ribolov, fitnes vodeni sportovi), internet u sobama i u hotelu, krevetac na zahtev.
Ovde ćete naći korisne informacije o destinaciji, kao i neke savete za ovo putovanje.
Važne napomene
Molimo Vas pročitajte pažljivo ove napomene. Smatramo vrlo važnim da naši putnici budu dobro informisani, što omogućuje manje nesporazuma tokom putovanja i ugodnije iskustvo.
NAPOMENE:
Opšte napomene:
Organizator putovanja je JUNGLE TRAVEL sa licencom OTP 159/2021, kategorija licence A
Prilikom prijave potrebno je dostaviti kopiju pasoša/podatke pasoša sa kojim će putnik putovati na samo putovanje. Obavezno je da putnik proveri trajanje i ispravnost putnog dokumenta, kao i broj slobodnih stranica potrebnih za putovanje.
Svi pasoši moraju imati rok važenja minimum 180 dana (6 meseci) od dana povratka u zemlju.
Organizator putovanja zadržava pravo promena pojedinih sadržaja u programu usled vanrednih okolnosti i stvari koje agencija ne može predvideti, u vreme zaključenja ugovora.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
Za sve informacije date usmenim putem agencija ne snosi odgovornost.
Potpisnik Ugovora o putovanju ili predstavnik grupe putnika obavezan je da sve putnike upozna sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i viziranja i OPŠTIM USLOVIMA PUTOVANJA JUNGLE TRAVEL-a.
Putnici su dužni da dva dana pred put provere tačno vreme i mesto polaska grupe.
Putnik je dužan da se sam upozna sa pravilima ponašanja zemlje u koju putuje i da poštuje važeće zakonske carinske propise.
U prevoznim sredstvima je najstrože zabranjeno pušenje, konzumiranje alkohola i opojnih sredstava.
Putnici su dužni da, u autobusu i drugim prevoznim sredstvima kojima se vrši transfer, ostanu na svojim mestima, i ne smeju ih napuštati na mestima koja nisu predviđena za pauze (granice, ček point stanice, naplatne rampe itd). U slučaju da putnik napusti vozilo bez prethodnog dogovora sa predstavnikom agencije, sam snosi sve eventualne troškove i posledice.
Putnik koji svojim neadekvatnim ponašanjem uznemirava druge putnike ili ometa vozače i pratioca u poslu, biće odmah isključen sa putovanja i sva odgovornost prelazi na njega bez prava na žalbu i povraćaj novca.
Putnik je dužan da poštuje satnicu određenu od strane predstavnika agencije na putovanju, u suprotnom predstavnik agencije ima pravo da putnika isključi sa putovanja.
U turističkim autobusima nije moguća upotreba toaleta; u skladu sa planom i programom puta pauze se prave na 3-4 sata (u zavisnosti od lokacije i opremljenosti benzinske stanice) koje putnici mogu iskoristiti za upotrebu toaleta.
Agencija određuje raspored sedenja, mesto polaska, mesta za pauzu i dužinu iste; uplatom prevoza, putnik prihvata sve gore navedeno, bez prava na prigovor i žalbu.
Aranžman je rađen na bazi od minumum 10 putnika za daleka putovanja i 50 putnika za evropska putovanja.
U slučaju nedovoljnog broja putnika za relizaciju aranžmana ili drugih objektivnih okolnosti, organizator putovanja obaveštava putnike o otkazu aranžmana najkasnije 10 dana pre datuma polaska za daleka putovanja i 5 dana pre datuma polaska za evropska putovanja.
Kod aranžmana koji uključuju prevoz avionom, nakon kupovine avio karata nemoguće je refundiranje istih i u tom slučaju važe uslovi avio kompanija.
Kod aranžmana koji uključuju prevoz low cost avio kompanija, u slučaju odlaganja leta, otkaza ili gubitka konekcije putnici su dužni da sami plate novonastale troškove i agencija ne može da utiče na okolnosti koje su van njenog dometa.
Cene low cost aranžmana podložne su promenama i po uplati avansa se proveravaju tarife i putniku se potvrđuje cena aranžmana.
Agencija ne snosi odgovornost usled promena avio konekcija od strane avio kompanije.
Satnice letova navedene u planu i programu ili dobijene od strane agencije podložne su promeni i isključivo zavise od avio kompanije.
Agencija zadržava pravo odabira prevoznog sredstva za transfere i vrši ih do smeštaja ukoliko je to fizički moguće.
Za sve ponuđene ili dostupne opcione doplate u vezi sa planom i programom puta ili smeštajem, potrebno je izjasniti se prilikom prijave za putovanje.
Ukoliko neki putnik sam odluči da promeni deo plana i programa puta, agencija nema odgovornost da tom putniku obezbedi transfer/raniji ili kasniji check in ili check out u smeštaj/drugačija noćenja u smeštajima, od onoga što je predviđeno planom i programom puta.
Maloletni putnici prilikom putovanja moraju imati overenu saglasnost roditelja.
Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, kao i poštovanja vremena ostalih putnika iz grupe, ne postoji mogućnost zadržavanja na granici koja predstavlja izlazak iz Evropske Unije, radi overe računa i povraćaja poreza iz Evropske Unije (TAX FREE)
Naša preporuka je da povedete računa na Vašem putovanju o ličnim dokumentima i novcu.
Putnici koji ne izmire dugovanja i ne uplate putovanje do krajnjeg roka naznacenog u planu i programu i koji ne obaveste agenciju na bilo koji pismeni nacin u roku od 24 sata od datuma isteka roka placanja, bice tretirani kao da su odustali od putovanja.
Putnicima se preporucuje da uplate osiguranje od otkaza aranzmana.
U okviru razgledanja gradova navedenih u programu putovanja, nisu predviđene posete ni obilasci enterijera javnih građevina, institucija i spomenika kulture, osim kada je to predviđeno i istaknuto programom putovanja.
Obilazak gradova u okviru programa putovanja je moguće realizovati pešaka, privatnim prevozom, gradskim prevozom ili bilo kojim drugim sredstvom.
Putnicima kojima imaju za cilj posete muzejima i galerijama, preporučuje se da unapred provere radno vreme istih i da željene posete usklade sa slobodnim vremenom
Putnici su duzni da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima u toku trajanja aranžmana. Ostavljanje vrednih stvari u prevoznim sredstvima i u hotelskim sobama nije preporučljivo, jer ni organizator putovanja, niti prevoznik, niti hotel ne odgovara za iste! U slučaju kradje (gubitka ličnih stvari), putnik može zatražiti nadoknadu štete samo za svoje osigurane stvari kod ovlašćenih osiguravajućih kuća. Organizator putovanja ne može odgovarati, niti se organizatoru putovanja pišu prigovori i zalbe vezani za kradje i nepredvidjene okolnosti.
Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara.
Bezbednost lica i putnika, kao i zdravstveno stanje u kom se putnik nalazi je potpuno licna i stvar je licne odgovornosti. Svi putnici moraju biti svesni zdravstvene i bezbednosne situacije zemalja u koje putuju.
Za ovaj aranžman primenjuju se OPŠTI USLOVI PUTOVANJA uskladjeni sa YUTA standardom.
Za ovo putovanje postoji poseban uslov putovanja,gde svi putnici svojom uplatom aranzmana potvrdjuju da su saglasni sa istim. Avio karte se obicno kupuju nekoliko meseci unapred i ukoliko putnik nakon prijave i uplate otkaze putovanje, duzan je da plati troskove avio karte u skladu sa uslovima avio kompanije. Gore pomenuta obaveza je istaknuta u zakonu kod člana 71. ako lice kome je poverena usluga prevoza zahteva naknadu za promenu imena putnika ili poništavanje karte i izdavanje nove, organizator putovanja ima pravo i na naknadu tih troškova (ova napomena važi samo za avio-aranžmane)
Napomene u vezi sa smeštajem:
Organizator putovanja, JUNGLE TRAVEL, zadržava pravo rasporeda po sobama, u skladu sa strukturom soba smeštajnog objekta; ukoliko postoji mogućnost, agencija se trudi da izađe u susret željama putnika (molimo Vas za razumevanje, budući da je ovo putovanje zamišljeno kao dobra zabava i avantura).
U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka u skladu sa pravilima tog smeštajnog objekta. Najčešće je check-in u popodnevnim časovima (14h ili 15h), a check-out je poslednjeg dana boravka najčešće do 10h ili 11h.
Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera.
Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj...)
Putnik je dužan da poštuje pravila smeštajnog objekta i sam snosi odgovornost usled sankcionisanja od strane osoblja smeštajnog objekta.
U nekim smeštajima Azije, Afrike i Latinske Amerike nema vruće vode.
Smeštajni kapaciteti vrše smeštaj putnika i određuju raspored i tip soba prema svojoj raspoloživosti u datom trenutku. Agencija nije u mogućnosti da klijentima potvrdi da li će kreveti biti twin (razdvojeni) ili double (veliki francuski ležaj), kao ni spratnost u samom smeštaju, osim ukoliko to nije posebno naznačeno Ugovorom. Klijent je uplatom aranžmana saglasan sa tom činjenicom i uslovima smeštaja bez prava na žalbu.
Putnici koji putuju sami u nekim programima imaju mogućnost da uz doplatu budu sami u jednokrevetnoj sobi. Ukoliko putnik želi da se spoji sa nekim drugim putnikom iz grupe i ne želi da plaća doplatu, prihvata da se spoji sa bilo kojom osobom iz grupe, bez obzira na godine i pol saputnika. U tim situacijama, agencija apsolutno ne odgovara za bilo kakve eventualne neprijatnosti ili neslaganja koje putnici mogu da imaju na putu.
Napomene u vezi sa fakultativnim izletima:
Fakultativni izleti nisu obavezni deo putovanja.
Termini i cene fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti.
Fakultativni izleti se realizuju od strane lokalnih agencija i Jungle Travel nije u mogućnosti da utiče na stvari Van dometa agencije vezane za samu realizaciju izleta.
Fakultativne izlete vode lokalni vodiči na samim lokalitetima na engleskom jeziku. Uplatom izleta putnik prihvata sve uslove lokalne agencije bez prava na žalbu.
Agencija ne može uticati na dužinu trajanja putovanja do lokaliteta, vremena polaska, povratka ili obilazaka kao ni stručnost lokalnih vodiča.
Prilikom uplate fakultativnog izleta, putnik prihvata uslove lokalne agencije, organizatora fakultativnog izleta, i dužan je da o uslovima obavesti saputnike za koje uplaćuje izlet. Bilo kakve naknadne izmene, promene i odustajanja od izleta nakon uplate, nisu moguća, niti je moguće u bilo kojim okolnostima refundirati uplaćeni novac.
Molimo sve putnike da se pre uplate fakultativnog izleta upoznaju sa predviđenim itinerarom i uslovima fakultativnog izleta.
Za fakultativne izlete nije obezbeđena zaštita u pogledu garancija putovanja.
Napomene u vezi sa vizama:
Putnici su u obavezi da se upoznaju sa viznim režimom države u koju putuju.
Pojedine ambasade zahtevaju lično prisustvo putnika prilikom viziranja i putnici su dužni da pravila ambasade ispoštuju.
Putnici su dužni da dokumenta za viziranje dostave najkasnije mesec dana pre putovanja, a ukoliko ih ne dostave u navedenom roku, dužni su da sami obezbede vize za putovanje.
Putnici koji ne poseduju nove biometrijske pasoše Republike Srbije dužni su da se sami upoznaju sa viznim režimom države u koju putuju i da sami obezbede vize za putovanje.
Agencija ne garantuje dobijanje vize i nije ovlašćena da utvrđuje validnost dokumenata.
U slučaju nedobijanja vize agencija ne snosi odgovornost.
U cenu putovanja nije uključeno putno osiguranje. Organizator savetuje zaključenje osiguranja koje nije zakonom obavezno i to osiguranje putne odgovornosti, osiguranje od otkaza putovanja, zdravstveno osiguranje i osiguranje protiv nezgoda. Ukoliko Organizator i Posrednik nude putna osiguranja, radi se samo o posredovanju. Ugovor o osiguranju se zaključuje samo između Putnika i osiguravajuće kompanije kome se eventualni zahtevi direktno upućuju. Treba da pročitate uslove osiguranja i obaveze iz ugovora o osiguranju. Premije osiguranja nisu sastavni deo cene putovanja i dospevaju odmah pri zaključivanju ugovora o osiguranju. Potpisivanjem Ugovora, Putnik potvrđuje da je informisan i upućen na obezbeđenje, paketa putnog osiguranja. Paket putnog osiguranja ne pokriva obavezno zdravstveno osiguranje, te se Putniku preporučuje da isto sam obezbedi, jer to može biti razlog da pogranične vlasti ne dozvole dalje putovanje ili da Putnik mora sam platiti značajne troškove eventualnog lečenja. U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2000,00 eura i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 250.000,00 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. Potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po Ugovoru o zastupanju u osiguranju od 13.11.2020. zaključenog sa ugovaračem osiguranja Akcionarsko društvo za osiguranje Globos osiguranje a.d.o Beograd, ul. Bul. Mihajla Pupina 165d, Polisa broj IM-0008752 od 11.10.2021. godine važi od 01.10.2021 do 01.10.2022.godine. Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja.
(Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanţne i izvršne sudske presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)